19 Mart 2009 Perşembe

Kusma

Dun gece Enes ;lerdeydik . Guzel zaman gecirdiniz. Eve saat 23 'e dogru geldik. Gece 01 gibi biberon mamani hazirladim , yarisini ictin . Kalan yarisini icmek istemedin. Sabah 07 'deki mamani "icmek istemioom" dedigin icin icirmedim. Medis beni ofisten arayarak anlatti ;
Sabah kahvaltiliklardan cok az yemissin . Sonra cisim var, karnim agriyor , tuvalate gidersek gecer demissin ve tuvalete gitmissiniz. Sadece cis yapmissin . Sonra yogurt yemek istemissin ve yedikten 5-10 dakika sonra da cok fena kusmussun . Oglen de corba icmek istemissin , Medis sana taze corba yamis onu da kusmussun . Aksamustu bir defa daha . Eve geldigimde cok halsizdin , atesin yoktu , canin da birseyler yemek istemedi. Sana 2 tane grissini verdim , severek yedin . Sonra annee bana cubuker verir misin ? deyince 2 tane daha verdim. Midene iyi geldi , biraz acligini yatistirdi , yarim saat uyudun koldukta . Geceyi de rahat gecirdin .

Hiç yorum yok: