7 Mart 2009 Cumartesi

"Cikitika cikitika paat" ve "Mınıtık "

"Cikitika cikitika paat" diyerek evin icinde kosturuyoruz . Elimizde pat patlar . Pat pat bazen bi cubuk , bazen tahta kasiklar , bazen de herhangi birsey oluyor . Elimizde pat pat 'i tutarak odada kosturuyoruz sonra paat diyoruz . Tabancayla ates etmek gibi . Sonra "hirsiz yakaladim, bitane daha hirsiz yakaladim " diyorsun . Bu televizyondaki bir polisiye dizinin vtr 'sinde gorup ogrendigin birsey. Bu aksamki pat pat , benim kemerim . Dolapta askida kemerimi gorunce bi tane kendin icin aldin bi tane de baban icin . bir elinizle kemerin tokasindan diger elinizle de ortasindan tutarak , babanla salonda kosturup duruyorsunuz "cikitika cikitika cikitika paat paat , hirsiz yakaladim " sonra yine "cikitika cikitika , cikitika .. " oyun boyle devam ederken mola verdiniz ve pat pat 'in yere dustu . Egildin "Mınıtık " ini kaldirmam lazim diyerek kemer tokasinin ignesini kaldirdin . Ben hayretle seni izliyorum .

Hiç yorum yok: