22 Mart 2009 Pazar

Kurban olurum

Sabah cok erken uyaniyorsun , sabah 6' da kalktigin oluyor. Yaninda yatarsak bazen 1-2 saat daha uyuyorsun . Bu sabah saat 6 'da mamani icirdikten sonra senin yattigin odada Medis 'in yatagina yattim. Uyaninca beni gorup uyumaya devam ettin . Ben de uyuyorum ama arada bir gozucuyla da sana bakiyorum uyandin mi diye . Sirtustu yatiyorum , yanima geldin ve soruyorsun ;
D: Annee , sen nereye bakiyorsun ?
H: Hicbiryere bakmiyorum kuzum
D: Sen yukarda nereye bakiyorsun ?

Belli ki uyanip yattigin yerden beni seyretmissin. Goruntu soyle olmali ; sirtustu yatmis , gozlerim yari acik , tavana bakiyorum . Ben gozlerim yari acik bir sekilde uyuyorum bazen. Sen de beni boyle gorunce uyanik oldugumu sanmissin .

Bu arada kucuk bir not ; Sen de gozlerin 3'de 1 bazen de yari acik olarak uyuyorsun . Bazen ben de senin uyuyup uyumadigini aanlamiyorum . (08:00)

Sabah kahvaltimiz bitti . Ben mutfagi toplarken baban yanina geldi ve sen keyifli , gulerek babana soruyorsun ;

Bu sabahin hosumuza giden ve bizi gulumseten diger diyalogu ;
D: Miyavcik sen niye geldin ?
D: Yemek yemek icin yoksa yemek yememek icin ?
S: Senin yaninda olmak istedim
D: Kurban olurum sana

Hiç yorum yok: