29 Ekim 2009 Perşembe

Uyku

Bugunku projem , oglen uykusuna tek basina gitmen ve uyuman. Lansman calismalarim basladi . Birkac gundur artik buyudugunu , tek basina odana gidip uyuyabilecegini soyluyorum yeri geldikce .
Ogle uyku saatin .
D: Anne hani senin boole boyalarin vardi ya
H: Nasil boyalarim vardi?
D: Hani boole yuzumu boyuyoduk ya hatirladin mi ?
H: Hmm hatirladim ama babayla maca giderken boyuyorduk yuzunu
M: Bi de yasgunu partisinde boyuyor anne .

Bu istegini bugunku projem icin kullanmak isteyip bi manevra yaptim ;
H: Deniz 'cim bi fikrim var , uyuyup dinlendikten sonra yuzune kocaman bi yilan cizebilirim , bu yanaginda kuyrugu olur bu yanaginda da agzi . Dilini de kirmiziya boyarim ne dersin ?
D: Oluur . (dedin once sonra fikrini degistirip) Kopek cizer misin ?
H: Cizerim tabi ki , hadi odana gidip uyu dinlen . Uyaninca yuzune kirmizi dili olan bi kopek cizerim . Burnunu da siyaha boyarim , sonra biyiklarini da cizerim :) Ne dersin ?
D: Tamam (dedin gulerek)
H: Hadi o zaman kendi basina odana gidip uyu , uyaninca da yanima gel yuzune kocaman bi kopek cizelim :)
D: Tamam

Babaannene ve Medis 'e "Iyi geceler" deyip odana gittin . Baban ve ben , odadan cikarken "iyi uykulaar" dedik , odadan cikinca da birbirimize bakip sasirdik .

"Lansman ve Havuc (Odul) " un gucu .

Bir dakika sonra yanimiza geldin gulerek ;
D: Annee , ben seni opmeyi unuttum :)
Yanagima kocaman bir opucuk kondurdun , ben de seni optum koklayarak ve sonra dogruca odana gidip uyudun .
Bes dakika sonra yanina geldigimde iste boyle huzur icinde uyuyordun .

Rekor kirip 2.5 saat uyudun ustelik de .


Posted by Picasa


Kucuk bir not ; Aslinda Medis 'le Beylikduzu 'nde kaldigin zamanlarda oglen odana gidip tek basina uyuyordun ama ben "ben buyudum" postundaki gun haric hic gormedim . Umarim her oglen boyle uyuyabilirsin .

Hiç yorum yok: