29 Ekim 2009 Perşembe

Uyku (Bolum 2)

Oglen odana gidip tek basina uyuyunca , aksam da yapabilir misin diye dusundum . Baban yarin evde olacagim icin yarin aksam denememi istedi .
Portakal ve nar sıkma merasimini tamamlayip bir portakal , 1/4 nar suyunu ve cinkonu ictikten sonra ;

H: Denizcim , buyuyorsun . Cok guzel buyuyorsun :) . Bu oglen kendi basina ne kadar guzel uyudun odanda . Bu aksam da kendi basina uyumak ister misin ?

Cevap vermedin , baban elinden tutup seni odana goturdu , sana kitap okudu .

Bes dakika sonra yanima geldin , baban da arkandan .
D: Anne , seni opmeyi unuttum :)

Elinden tuttum odana dogru gidiyoruz .
H: Denizcim , bu aksam kendi basina uyumak ister misin ?
D: Sizin yataginizda kendi basima uyuyabilir miyim ?
H: Tabii ki uyuyabilirsin .

Bizim yatagimiza yattin ,
D: Anne ya korkarsam ?
H: Kuzum benim , eger korkarsan anne diye seslenirsin ben hemen gelirim . Denizcim ben de baban da seni cok seviyoruz . Sen de buyuyorsun . Eger uyurken korkarsan , kotu ruya gorursen ya da hasta olursan "anne , baba" dersin biz hemen yanina geliriz . Istersen sen de bizim yanimiza gelebilirsin . Canim oglum . Ben buralarda olucam , sen uyumayi dene eger uyuyamazsan seslen ben hemen gelirim , sen uyuyana kadar yaninda kalirim .
Optum yanagindan , sen de bana cok guzel bi opucuk verdin . Odadan ciktim , kapiyi acik biraktim .
Bes dakika sonra huzurla uyuyordun :)

Hiç yorum yok: