1 Ekim 2009 Perşembe

Bi Daha Anlatma !

"Bana bidaa bunu anlatma !"
Bugunlerde daha dogrusu birkacaydir , soz dinlemeyen , inatlasan , asilesen , aglayarak birseyler isteyen ogulcanimdan , senden duydum bu sozleri . Ustelik de kizarak soyledin , ustelik de tekrarlayarak , altini cizerek .
Ben nerde yanlis yaptim ? Ya da yapiyorum ?
Ilgi ve Kabuk da yazdigim gibi mi ?
Bu defa cevabim "Hayir" .
Neden mi ? Cunku ;
Sen parkta ya da evde bi arkadasini itttiginde , vurdugunda , sacini cektiginde kisacasi kotu davrandigin zaman ben oyundan sonra , sakince seni kucagima alir , seninle goz temasi kurar ve "Denizcim , eger arkadaslarini itersen , ya da arkadaslarina vurursan , onlara kotu davranirsan arkadaslarin uzulurler , bir daha seninle oynamak istemezler . Sonra sen de parkta tek basina oynamak zorunda kalirsin , uzulursun kuzum" derdim . Sen, benden bir iki defa bunu dinleyince bi daha arkadaslarina vurmazdin . Ya da aglayarak bisey istesen , bana kizdiginda sacimi ceksen ben bunu gormezden gelirdim . Gelebilirdim. Kizarak ya da agladigin icin istedigini yaparak bu davranislarina prim vermezdim . Ama . Ama simdi durum bu yazdiklarimla , benim ogulcanimla , kuzumla tamamen ters . Gelmesinler Istemiyom 'daki gibi bi olayda beni dinlerdin onceden .
Bu aksam da yemek icin Medis 'de masadayiz . Medis, can havliyle "aah , biraak , imdaat " diye aciyla bagirinca kostuk mutfaga hemen . Canim annem kolunu senin agzindan kurtarmaya calisiyor , sen de , avini parcalayan kurt gibi hoyratsin . Birakmiyorsun . Cok cani yandi annemin . Yine sakinim , seni kucagima aldim odaya gittik , sana anlatmaya basladim , ikinci cumlemde duydum iste bu sozleri . Sonra kucagimdan inip tekrar ederek , altini zicerek ve kizarak bir daha soyledin.
Inanamiyorum .
Sana da kendime de .
Soz dinlemiyorsun ya , ben de "aaaaa Deniz!" diyorum ya . Inanamiyorum . Izin istiyorsun ama olmaz deyince zivanadan cikiyorsun , sonrasi artan bi ivmeyle aglamak .
Zor is . Senin icin de , benim icin de .

Hiç yorum yok: