14 Ekim 2009 Çarşamba

Saat ve Buyukbaba

D: Annee sen dunyayi koruyan robotsun , ustunde yesil giysilerin var . Ben canabarim (canavarim) .
H: Iyi kalpli mi kotu kalpli mi ?
D: Kotu kalpli canabar

Koltugun uzerinde bogusarak oynuyoruz;
D: Anne sen simdi buyukbabam ol , ben de seni kurtarayim .
Benim birsey yapmadan bos bakislarla sana baktigimi gorunce ;
D: E hadii
Ben babana napicam bakisi atinca ;
D: Anne sen buyukbabam olucan , seni boole ipperle baalmislar, ben de seni kurtaricam .
Ben caresiz ve ne yapacagimla ilgili yardim bekleyen bi ifadeyle babana bakinca ,seninle sabahlari cizgifilm izleyen sansli baban;
S: Saatine bas , buyukbaba ol .
H: Nasil ?
Bu arada sen de niye oynamiyoruz bakislariyla bana bakiyorsun ;
Baban bir elini kolundaki saate vurarak gosterdi de yapabildim hareketi ve buyukbabaya donustum , oyuna devam ettik .

Hiç yorum yok: