12 Eylül 2009 Cumartesi

Dakikada 15

D: Anne ! bisey soyliycem
D: Anne ! bi fikrim var
D: Annee kovalamaca oynayalim mi?
D: Anne .....
D: Anne .....

3 saniyede bir ve hizli hizli konusarak anne ! .... ya da annee .... ile baslayan cumleler kuruyorsun . Bir saat icinde yuzlerce defa annee ya da anne! diyorsun . Ben sikayetci miyim ? Kesinlikle hayir . Guluyorum . Cunku hosuma gidiyor . Baskasi bunu duysa deli oldugumu dusunebilir ama degilim . Hic demedigin kadar anne diyorsun. Cunku baban bir haftadir yok , elinin altinda birtek ben kaldim . Bir diger deyisle meydan bana kaldi :) Yasasin . O kadar cok sey yapmak istiyorsun ki , resim yapalim , boya yapalim , hamur oynayalim, kovalamaca oynayalim , parka gidelim , tilki tilki oynayalim , ebelemece oynayalim . Canim kuzum , annesinin yaninda oldugu kisitli zamana ne cok sigdirmak istiyorsun . Ama tatildeyiz, bugun haftasonu 2 gun boyunca beraberiz pasam .

Hiç yorum yok: