25 Eylül 2009 Cuma

Gelmesinler , gitsinler

Aksam Asli aradi , Yigit 'le bize geleceklerini soyledi . Ben de sana Asli ve Yigit geliyor dedim . Sevindin . Cunku Yigit 'le cok iyi zaman geciriyorsun . Yigit senin icin cok guzel bir oyun arkadasi . Oyun kurup seni oyuna dahil ediyor , senin istedigin oyunu oynuyor . Abilik yapiyor . Egleniyorsunuz yani . Asli aradiginda Medis 'deydik , kosarak , sevincle geldik eve . Bizim katta karsilastigimiz anda oldu ne olduysa . "Gitsinler , bize gelmesinle , istemiyom , gitsinler " diye aglamaya basladin . Ustelik de aglamanin ivmesi artirarak . Bu arada Yigit dogal olarak uzuldu , gidelim istemiyo bizi dedi . Asli gidiyor gibi yapti , merdivenlerin oraya saklandi , arkalarindan gidip cagirmani bekledi ama sen "gelmeyin , istemiyom bize gelmesinler diye aglamaya devam ettin . Sen aglarken eve girdik hep beraber , sana anlatiyorum sakin bir sesle , "Yigit senin arkadasin , seninle oynamak icin geldi , Asli da benim arkadasim .... " . Ama nafile . Yerde tepinirken zor aldim seni kucagima , yatakodamiza gittik . Yine anlatiyorum sakin sakin ama yine nafile . Oyle bagira bagira agliyorsun ki , beni duymuyorsun bile . Sesimi yukselttim biraz duyasin diye, "Denizcim anlattiklarimi dusun istersen , sonra Yigit 'le oynamak istediginde yanimiza gelirsin , biz salondayiz" dedim . 5 dakika kadar agladin ama benim ne sabrim yetti aglamana ne de icim kaldirdi akittigin gozyasini , yanina geldim . Aglamanin siddeti artinca ve yastiklari yere atmaya baslayinca geri ciktim hemen . Hem bu aglamanin daha da siddetlenmesinden korktum hem de primlendirmek istemedim . Ama icim kaldirmadigi icin aglamani, uc bes dakika sonra kedi gibi miyavlayarak oda kapisina geldim, miyavlayarak ve yavasca kapiyi actim, yanina geldim , dikkatin dagildi , bes dakika sonra da Yigit 'le kostura kostura oynamaya basladin ve de kikir kikir gulerek . Neden be kuzum , neden boyle aglayip kendinikendini boyle hirpaliyorsun , neden beni boyle uzuyorsun ?

Hiç yorum yok: