1 Eylül 2009 Salı

Muhtesem Bisey

Anneannenin evini tasidik dun . Artik Medis de Atakent 'li oldu . Bugun de Mukerrem ve Asli ile beraber evde kalan son esyalari getirdik . Yorulduk , yemek molasi verdik . Pizza istedik . Yaninda da icecek . Sen Fanta koyulmus bardagi alip , hemen bir yudum ictin . Ilk defa goruyorum boyle birsey ictigini . Sana bakarken ;

D: Ben bunu cokk seviyom
H: nerden biliyosun sen onun tadini :)
D: Amerike dunyasindan biliyom
H: Hugh !
D: Muktesem bisey bu :)

Pizzalari yedik , sonra Medis sana , "Buyuyunce ne olacagini" sormami istedi ;
H: Denizcim , buyuyunce ne olacaksin ?
D: Tamirci Bob :)
Annem ekledi ;
M: Hatice Tamirci Bob olma doktor ol , beni iyi et dedi ama ikna edemedi oglunu .
H: Ama Vedis' cim kuzum Tamirci Bob olmak istiyormus :)

Aksam banyodayiz ;
D: Anne bak ! ben buyudum , bak ! bak ! tuylerimi goruyo musun ?
H: Buyuyorsun tabi , erkek oluyorsun .

Kollarini ve koltuk altini sampuanlamak istedim ;
H: Denizcim kaldir kollarini
Kollarini kaldirip kikir kikir gulerek ;
D: Teslim edildim :)

Banyodan sonra , ustunu giydirdim , senin odandayiz . Lambayi kapattim ;

D: Anne , senin surprizin bonibon mu yoksa baharatli cheetos mu ?

Ogulcanim , Samsun - Amasya tatili donusunde, bonibon ve baharatli cheetos 'a duskun olmussun . Her aksam ister olmussun.

Hiç yorum yok: