24 Eylül 2009 Perşembe

Ilgi

Aksam anneannende yemegimizi yedikten sonra sana yastiklardan yuva yaptim, sen saklandin , sonra koltuktan koltuga zipladin . daha sonra "anne kendi evimize gidelim? dedin . Kosarak , gulerek , oynayarak geldik evimize . Eve donus yolu cok keyifli oluyor . Ben merdivenlerden iniyorum , sen merdivenlere paralel olan yokustan kosuyorsun , kikir kikir gulerek ve "annee anne ! burdan geliyom" diyerek . Sonra sen kaldirima inince ben seni yakalamaya calisiyorum . Caddeyi gecip sitemize girince sen yine kosarak apartmana dogru kosuyorsun, yine kikir kikir gulerek , ben de seni kovaliyorum . Cok eglenerek donuyoruz evimize :) . Bu detaylari ne icin yazdim , isten geldikten sonra eglenceli ve guzel zaman gecirdik seninle . Eve dondugumuzde uyku saatin yaklastigi icin , once tuvalete goturup cis ve kakani yaptirdim , sonra pijamalarini giydirdim . Sira corap secmeye geldi ki , corabi herzaman sen secersin ve "bunu beyendim , guzel secmis miyim , bunu giyelim" dersin . Sen corabini secerken ben de yan odaya gidip , yatagin uzerine yaydigin t-shirtlerini toplamaya basladim .
D: Anne bebalel secelim mi
H: Tamam kuzum , simdi geliyorum .
D: Anne bebalel secelim
H: Kuzum sen iki tane corap sec , sonra ben de gelip hangizini giyecegini seceyim tamam mi ?

Aradan maksimum iki dakika gectikten sonra senin odana geldim . Tablo soyle ; Sen kirmizi masanin altina girmissin , sag elindeki su bazli kalemle sol avcunun icini boyuyorsun . Doiinnkk ! Ogulcanim ilgi cekmek icin mi boyle yapti ? Ben ilgisiz bi anne gibi mi davrandim ? Calisan anneyim ya , ilk olarak bu sorular geliyor aklima ve kendimi kotu hissettim iste . Doiinnkk ! ten sonra masanin altina egilip elini optum, son derece yumusak bi sesle (ki ben sesimi sana yukseltmem) "kuzum elini boyarsan , yara olabilir , hadi gel yikayalim, sonra da krem surelim" dedim . Masum bakislarla elimi tutarak kalktin . Banyoya gidip yikadik elini , krem surduk .

Sana kitap okudum , masal anlattim, sen uyudun . Bendeki doiiinnk bitmedi . Gecen gun yazdigim Kabuk baslikli postta bunu sabir la iliskilendirmistim ama doiinnk 'ten sonra su soruyla iliskilendiriyorum simdi " tirnak koparma olayi da mi ilgi cekmek icin ? " cevap ; "olabilir" . Ben "kuzum koparma, kuzum yapma" dedikce ve uzuldukce yapiyorsun , canin acisa da kopariyorsun . Ama neden be pasam ? Sana olan zaafimi neden bana karsi kullaniyorsun ki ? Ya da senin gibi soyleyeyim "Neden oolemis ! oole olsun istemiyom"

Hiç yorum yok: