3 Eylül 2009 Perşembe

Doktor Olunca

Tugi , senin icin iyi bir oyun arkadasi . Cok guzel zaman geciriyorsun Tugi dayinla . Cok egleniyorsunuz , ikiniz de . Birden soyle soyledin dayina ;

D: Tugii, ben buyuyunce doktor olucam ,senin bacaklarini iyilestiricem . Sonra da sopalarini sokaa aticam .

2 gun oncesine kadar "Deniz buyuyunce ne olacaksin ?" diye soranlara "Tamirci Bob " diye cevap veren canim ogulcanim, doktor olup dayisini iyi etmek istiyor . Gel de yeme opme .

Tugi ve Medis 'in cok hosuna gitti birden bunu soylemen , yuzlerinde gulucuklerle optuler seni . Benim gozlerim doldu . Canim ogulcanim , kiyamiyorsun dayina . Dun de bana soyle demistin .

D: Anne , kosmaca aynayalim mi ? Ben kosiim siz beni yakalayin , Vedis de gelsin , Tugi de gelsin . Ama Tugi kosmasin , o yavas yavas yurusun .

Hiç yorum yok: