5 Temmuz 2010 Pazartesi

Babaya Ozlem

Aksam eve geldim . Asansorle yukari cikarken ;
D: Anne, babam ne zaman yaslanicak ?
H: Efendim (Anladim ben neden sordugunu ama dogru cevabin ne oldugunu dusunmek icin kisa da olsa vakit kazanmak istedim)
D: Babam ne zaman yasli olucak ?
H: Baban daha genc .
H: Baban yasli olunca n'olcak ?
Cevap yok .
H: Denizcim , insanlar yaslaninca ne oluyor ?
Yine cevap yok
Gecenlerde Suleyman eniste icin "yaslilar calismaz" demistin . Babani cok ozledigin icin babanin da yasli olmasini ve calismamasini istedigini dusundum .

Aradan 10-15 dakika gectikten sonra parka giderken ,
D: Anne , babam yasli olsaydi hep benimle olurdu , hic ise gitmezdi .

Ahh benim melek oglum . Babasini cok ozleyen kuzum .

Baban da seni cok ozledi melegim . Islerini bitirir bitirmez gelecek .

Baban gecen hafta Isvicre 'deydi . Bir hafta kalip geldi . Birkacgun bizimle kaldiktan sonra ,is icin Erdek 'e gitti.  Gideli cok olmadi , bugun ucuncu gun . Babani cok ozledigin icin herkese ,
D: Biliyo musun , babam gunduz ise gitti ama aksam gelmedi
diyorsun .
Aksam olunca ;
D: Anne babam bu aksam gelicek mi ? diye soruyorsun .
Sabah kalkinca ;
D: Anne babam bu gece de gelmemis deyip uzuluyorsun .
Gun icinde ;
D: Anne , babamin isi ne zaman biticek ? Tembel tavuk isini bitiremedi daha diyorsun . Sonra da ekliyorsun ;
D: Belki de muduru izin vermiyordur .

Kuzum, baban bu ayi ve onumuzdeki ayi Erdek 'te gecirecek . Ama belli ki cok zor olacak . 2-3 haftada bir  haftasonlari gideriz diye konusmustuk babanla ama sanirim 1 hafta en gec on gunde bir gidecegiz . Kiyamam ben sana .

1 yorum:

hayal dedi ki...

Nihayet gözüm ağrımadan okudum :))Hep aynı değil mi endişeleri, biraz daha fazla "biz"... benimki de anne bugün sınav yok değil mi deyip duruyor sınavdan beri :(