5 Temmuz 2010 Pazartesi

Cips

Butun pencereleri , balkon kapilarini ve evin kapisini kilitledim. Kucuk bir paket cipsi bir kaseye koydum, televizyonda cocuk kanallarindan birini actim, seni dekoltuga oturtup ;

H: Denizcim , sen bu cipsi yiyene kadar ben dusa girip cikicam . Ben gelene kadar burada bekler misin melegim ?
D: Bekkerim anne .

Cok az yiyor olmana ragmen ilk defa gonullu ve isteyerek cips verdim sana . Neden mi boyle yaptim? Evde ikimizden baska kimse yok. Havalar cok sicak . Aksamlari uyuman 11 – 12 ‘yi buluyor . Beraber yatiyoruz , ben de senin uyumani beklerken uyumus oluyorum genellikle . Dusa sen uyumadan giremedigim icin son iki gundur sabaha karsi 4 ya da 5 ‘te uyandigimda giriyorum . Aslinda cips yerine antep fistigi da verebilirdim ama sen “Anne cips yiyebilir miyim” deyince tercihim cipsten yana oldu . 

Hiç yorum yok: