25 Temmuz 2010 Pazar

Pinar Abba Hasta


Sabah havuza gitmek icin hazirlanirken telefonum caldi .
S: Meraba ben Sila , nasilsiniz ?
H: Kotu bir haber yok dii mi?

Gozlerim dolu dolu,sen bana saskin saskin bakarken .

H: Tamam , hemen geliyorum .

Ne oldugunu anlamaya calisan bakislarinla beni izlerken , banyoya gidip yuzumu yikadim. Kucagima aldim seni ,koltuga oturduk . Yuzunde biraz korkmus , biraz saskin bir ifade var , suskun suskun “Ne oldu anne” bakisi var . Beni hatta bir yetiskini aglarken, aglar gibiyken ilk defa gordugunden olsa gerek .  Aglamak , bu siralarda uzerinde yogunlastigim konu . Tam da kendimi aglamamak icin frenlerken farkedip, sana “uzuldugunde aglayabilirsin” ‘I ogretmeye calistigim bu haftalarda akacak gozyasim varmis . Aglayabilmek iyidir,  hatta guzeldir .

H: Denizcim ,korkacak birsey yok melegim, Pinar ablanin hasta olmasina uzuldum ben , uzulunce aglayabilir insanlar .

Bu aciklama iyi geldi sana da bana da .

H: Deniz ‘cim, Pinar Abla ‘nin doktoru aradi , Pinar ablan hastanedeymis , benim hastaneye gitmem gerekiyor . Havuza Medis ‘le gider misin kuzum?
D: Nesi varmis Pinar abbamin
H: Yedigi birseyden zehirlenmis sanirim , hastaneye gidince doktoruna sorucam . (Pembe yalan !) Sen anane ile gider misin havuza ?
D: Pinar abbamin hastanesinde radyasyon var mi ?
H: Var kuzum
D: Anne o zaman ben gelemem . Sen Pinar abbami iyi et , bize getir tamam mi?
H: Tamam kuzum . Seni cok seviyorum ben
D: Ben de seni cok seviyorum anne .

Aksamustu telefonum caldi, Tugi ‘ye arattirmissin ;
D: Anne Pinar abbami bekkiyom ben ,havuzun orda bulusalim tamam mi ?

Kuzim Pinar ‘i kaptim getirdim bize . Iyi bakicaz Pinar abbana . Testler , tetkikler yapilacak . Dua edicez sonuclar iyi ciksin diye , bi daha ameliyat olmasi gerekmesin diye . 

(*) Sila ; Pinar ablanin doktor arkadasi

Hiç yorum yok: