9 Temmuz 2010 Cuma

Mutluluk

Aylaardir ilk defa , bu sabah yuzumde tebessum , icimde huzurla ciktim evden . Cikmadan once bi daha durup , anneannenle kikirtilarinizi dinledim .
D: Anne oole degil boole ucuyo hopuker (hopuker ; helikopter ve ben yokken anneannene anne diyorsun:)
Kikir kikir kikir :) :) :)

Ohh be .

Bir suredir -(Yaklasik uc haftadir)- aksamlari "Anne ise git , ben bugun gelmiycem , Deniz oglumla oynuycam diye not yaz ,sonra da hemen gel, tamam mi ?" diyordun . Sabah da ben evden ciktiktan sonra uyaniyor ve aglamiyordun.

Bu sabah , ben banyodayken , erkenden uyanmissin . Odaya geldim yatakta yoksun . Diger odalarda da yoksun . Seni ariyorum koca evde done done . Komik bir durum farkindayim ama ariyorum . Salonda , sandalyelerden yapip, uzerini battaniye ile kapattigimiz "Yuva"nda buldum seni . "Anne,sana sarilmak istiyorum" dedin ciktin yuvandan .  Sarildik, koklastik . Her aksam soyledigin cumleleri kurdun .Yanagima kocamaan bir opucuk kondurdun . "Enerji opucugu" . "Anne kosarak gel tamam mi?"

Aglama yok , huzursuzluk yok . Kikirti var :)
Durup bi daha dinledim keyifle .

Yuzumde tebessum, icimde huzurla ciktim kapidan .
Ohh be :)
Mutluluk bu iste :)

Hiç yorum yok: