23 Temmuz 2009 Perşembe

Aquapark

Seferihisar 'da aquaparktayiz . Iceri girip sukaydiraklarini gorunce cildirdin., heyecanlandin , yerinde duramadin. Ben de kiyamadin sana , iceri girip sezlong bulup cantalarimizi koyalim , ustumuzu degistirelim diye bekletmek istemedim seni . Hemen giriste mayonu giydirdim, gunes kremini surdum . Kipir kipirsin. Tabani silikonlu havuz ayakkabilarini giyer giymez kosmaya basladin. Ben de cantalari birakip arkandan . Merdivenleri ciktin hizli hizli . Kaydiragin tepesindeyiz, benim ustumde sort ve tshirt var.Seni kaymak icin sira bekleyen bayana emanet ettim. Once o kaydi , sonra sen . Havuza inince kenara gelmene yardimci oldu. Ayakkabilarin hizini kesti . Ayakkabilarin hizini kesmek icin degil, islak zeminde kosarken kayip dusmemen icin .

"Kirmiza gidicem , kirmiziyaa " diyorsun . ama kaydiraga tipki cocuk parkindaki kaydiraga ciktigin gibi cikmak istiyorsun. Yani merdivenlerden degil havuzdan tirmanarak , tepeye kadar cikmak istiyorsun. Neyseki ikna oldun , havuzdan cikip merdivenlere yoneldin, kosa kosa :) . Baban da bu arada mayosunu giyip geldi .

Kirmizi kaydiraktan kayacaksin . Baban seni kaydiragin basindaki gorevliye emanet etti , sirani beklemen icin. Sonra yandaki bos kaydiraktan kaydi , havuzda seni karsiladi .


Hiç yorum yok: