28 Temmuz 2009 Salı

Tatilden Notlar

Her gunu guzel ve keyifli gecen tatilimiz bitiyor . Yarin sabah Bulutsuzluk Ozlemi 'nin "Yine dustuk yollara yollara" sini soyleyerek cantalarimizi bagaja yerlestirecegiz sonra yolboyunca benim icin Sebnem Ferah senin icin Ceza dinleyecegiz .
Tatilimizin son aksam notu olarak sunlari yazabilirim ;
Kaldigimiz ev superdi . Baris ve Burak harikaydi . Kadri Gurmeydi . Nerde ne yenir , nasil yapilir ? Hemen yapalim , yiyelim :) . Lezzetli ve keyifliydi . Ellerine saglik Kadri enistenin . Dilek muhtesemdi . HD Dilek diyorum Dilek halana cunku gercekten Hersey Dahil . Herzaman gulumsuyor , herseyi dusunuyor , hepimizle ve herseyimizle ilgileniyor . Sabirla , ozenle ve guleryuzle bizi agirladiklari icin Dilek halana, Kadri enistene ve abilerin Burak 'le Baris 'a cook tesekkurlerimi iletiyorum .
Hergun havuza girdin . Suyu cok sevdigin icin sabah aksam havuza girmek buyuk keyif oldu senin icin . Su beni yordu ama sana enerji verdi :)
Hergun mutlaka cips yedin . Sabah , ogle, aksam cips isteyip durdun. Dolaplarin kapaklarini acip cips aradin .
Simdiye kadar hic yemedigin ve "ben bunu sevmiyom" dedigin Haribo yumusak sekerlerden 1 buyuk paketi keyifle yedin . Ikinci paketi bulmak icin dolap karistirdin .
Evin kanis cinsi kopegi Duman 'i hirpaladin . Aldigin pati darbeleri bile seni Duman 'i kovalamaktan , kaldirip atmaktan , tuylerini cekmekten ve uzerine oturmaktan alikoyamadi .
Burak ve Baris 'i cok sevdin . Onlar da sana cok guzel abilik yaptilar . Sana kotu ornek olmamak icin ozen gosterdiler . "Biz bunu sevmiyoruz , yemek istemiyoruz" demediler mecburen yediler . Dilek halanin soyledigine gore daha az didistiler , sana gercek yuzlerini gostermediler :)
Yemek yemenin nasil birsey oldugunu unuttun . Sabah zorla ve azicik bir kahvalti , oglen 2 kavanoz meyve puresi ve aksam corba ya da pilav yiyerek gunlerce enerjin dusmeden oynadin , yuzdun . Anlayamadim nasil oldugunu .
Kofte , et , patates yemeyerek herkesi sasirttin .
Sabah 7.30 - 8.00 arasi uyanip , oglenleri enfazla 40-45 dakika uyuyarak , aksamlari da 23:30 - 24:00 'den once yatmayarak kendi rekorunu kirdin .
"Deniz , hayir dedigin birseyin nedenini aciklarsan yapmaz" dedigimde beni ters koseye yatirdin , cunku bu tatilde "hayir = evet yapicam " anlamindaydi senin icin .
Son derece inatci , asi , sozdinlemez, dedigim dedik bir cocuk oldun . Izmir 'den once ve Izmirden sonra olmak uzere degisti huylarin .
10 gunde soyledigim "Deniz !, Deniz yapma !, Deniz olmaz !" larin toplami 3 yildir soyledigim "Deniz olmaz, Deniz hayir " lardan fazlaydi . Bundan hic keyif almadim . Kendimi bigun "Deniz beni surekli hayir diyen biri haline getirdin farkinda misin ?" derken buldum . Ama sana bisey ifade etmedi .

Keyifle gecen tatilimizden eve huyu degismis asi bir Deniz ve ameliyatlik duruma gelmis omurlarimla donuyoruz .

Hiç yorum yok: