4 Temmuz 2009 Cumartesi

Sigorta atti

Babaannen bizi bekliyor . Hazirlandik , cikmak uzereyiz . Baban antrede , ben de arkadaki odalarin camlarini kapatip gelicem . Sen salondasin .
D: Cizgifilm basliyo ben cizgifilm seyredicem .
S: Pasam cikmmaiz gerekiyor . Babaannede seyredersin
D: Hayir ben simdi seyretmek istiyom !
S: Pasam, hadi bak arabayla gidicez .

Normalde televizyon izliycem diye tutturmayan ogulcanim , bugun acil cikmamiz gerektigi icin , televizyon izliycem diye tutturdun :) .

Babana seslendim , koridorun bi ucunda baban , diger ucunda ben , elimle sigotayi isaret ettim . Baban basini sallayarak onayladi . Sonra da sigortayi kapatti .

Salondan antreye heyecanla kosarak ve baba baba diye seslenerek gelip baabana soyle dedin ;
D: Babaa, elektrik kesildi , heralde sigorta atti !

Sigorta atti cumlen bizi sasirtti cunku ; sigortayi kapatip elektrikler kesildi demek cok bilindik bir numara . Simdiye kadar ,ihtiyacimiz olmadigi icin bu numaraya hic basvurmadik . Ama gecen haftalarda birkac defa elektriklerimiz kesildiginde "sigorta mi atti acaba" diye sigortayi kontrol etmistik . Muhemelen buradan hareketle soyledin ama yine de cok hostu senin heyecanla kosarak gelmen ve "Sigorta atti galiba" demen :)

Hiç yorum yok: