12 Temmuz 2009 Pazar

Ombıskıra Abi

2 aksam once elektriklerimiz kesildi , sonra apartmanda sesler duydum . Karsi komsumuzun kizi Ilknur asansorde mahsur kalmis . Apartman gorevlileri kuratrdilar ama cok korkmus dogal olarak . Sen de iki kez Medis 'le asansorde kalmis ve korkmustun .
H: Ilknur , tek basina binmis asansore . Cocuklarin tek basina asansore binmesi tehlikeli .
D: Keske annesiyle binseydi .
D: Ya da Ombıskiraabiyle binseydi .
H: Kimle ?
D: Ombıskıraabiyle
H: Ombıskıraabi kim kuzum ?
D: Yusuf 'un abisi .
(Parantez icinde yaziyorum cunku anladigim "Ombiskiraabi 'nin "Ombıskıra abi" oldugu ama Ombıskıra 'nin gercek adini ne ?)

Dun aksam da Bora ve Kerem 'in Yasgunu kutlamasindan donerken , sitenin girisinde bi grup cocuk bisiklet yarisi yapiyordu ;
D: Bakk Ombıskıra Abi de bisikket suruyo
H: Ombıskıra Abi hangisi Deniz ?
D: Hani Yusuf 'un abisi var ya . Iste o .
H: Yusuf 'un abisi hangisi goremedim ?
D: Bak o dombalak abi var ya , iste o Ombıskıra Abi .
Ombiskira abininkim oldugunu gordum , ama gercek adi ne acaba ? Eve gelince Medis 'e de sordum , bilemedi .

Bu aksam binanin girisinde Ombiskira Abi 'yi gorunce hemen sordum "Senin adin ne ?"
Ombiskira abi cevap verdi ; Ozan .

Yani Ombıskıra Abi = Ozan Abi :)

Hiç yorum yok: