21 Temmuz 2009 Salı

Alacati 'da aksam

Ilica plajindan sonra Alacati 'nin meydanindayiz . Kendimiz icin Kumru , senin icin de tost ve ayran istedik . Nevin halan tedavi sonrasi biraz yorgun oldugu icin bizimle gelemedi . Aksam Kadri enistenle gelecegi icin burada bekliyoruz .

Halan ve KAdri enisten geldiler . Ben sakizli dondurma yerken , Kadri enisten de seni yedi :)

Alacati meydanindaki , meshur Sakizli Lokmaci . Yakindan gormen icin tezgahin arkasinda mutfaktayiz . Gercekten lezzetli ama sen yemedin , ilk lokmayi agzindan cikardin .

Ben arkadasim Betul' le konusuyorum . Arda 'yla seni gorusturmek istiyorum . Ayni zamanda ben de arkadaslarimi gormekistiyorum . Yarin ya da ertesi gunu beraber gecirmek icin program yapiyoruz .

Alacati 'nin barlar sokagina dogru gidelim dedik . Dar bir sokak ama upuzun , yolun saginda ve solunda kucuklu buyuklu barlar , butikler , hediyelik esyacilar , gumusculer , takicilar var . Bazi barlarin dekoruna donup bir daha baktik . Calan muzikler , mekanlar cok keyifli gorunuyordu . Birer kadeh sarap keyifli olurdu . Senin uykun gelmeye basladigi icin inite yolun bir kismini kucagimda , donuste de yokusun tamamini kucagimda ve sirtimda uyuyarak tamamladin . Senin keyfin yerindeydi ama ben yoruldum .
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: