27 Temmuz 2009 Pazartesi

Spiderman Krizi

Oglen uyku saatin geldi . Orumcek sortumu giymek istiyom diye tutturdun . "Sipaydirmen sortumu giymek istiyom " diye agliyorsun , aglama ivmen dakika dakika artiyor . Dun Spiderman 'in arabasinin resmi diyerek giydigin kirmizi sortu bugun "bu orumcek sortu degil, sadece orumcek sortumu giymek istiyom" diyerek reddediyorsun . Orumcekadamli tshirtunu giydirdim ama "sadece orumcek sortumu , sadece , ben sadece orumcek sortumu giymek istiyom" diyerek fena halde agliyorsun . Sen agladikca benim icim fena oluyor , dayanamiyorum boyle aglamana , cok uzuluyorum . Fena halde agriyan belime aldirmadan kucagima aldim seni , optum kokladim . "Babani arayalim , halani eve getirirken orumcekadamli sort almasini isteyelim" dedim , hala " ben sadece ben sadece" diyerek agliyorsun . Baban motosiklet ehliyeti almak icin gittigi Istanbul 'da busabah dondu . Halani doktordan alip gelecek . Telefon actim " H:Eve Orumcekadam sortu almadan sakin gelmeyin , Ogulcanim orumcekadamli sort istiyor.
S : Tamam aliriz diyor gulerek .
Bazen boyle oyunlar yapiyoruz , telefon acip tutturdugun birseyi istiyoruz , genelde de telefon acip istedikten sonra bi daha istemiyorsun . Ama durum bu defa ciddi , gozyasi dokuyorsun , akan gozyaslarina dayanamam.
H: Gercekten istiyorum , bir kriz yasiyor su an . Cok onemli , kiyamam cok agliyor . Ciddi soyluyorum bulmadan eve gelmeyin :)
S: Hmm , tamam o zaman .
H: Bak kuzum , babanla halalar gelirken orumcekli sort getirecekler sana dedim , biraz daha icini cektin , sonra kucagimda uyudun . Yaklasik 1 saat uyudun , yanindayim , gozlerini acar acmaz "Babam getirdi mi orumcekli sortumu" diye sordun . Tam da bu sirada arabanin sesini duydum .
Bakalim bulabilmisler mi ? Asagi inip soralim dedim ama icimden de dua ediyorum bulmus olmalari icin .
Baban , Nevin halan ve Dilek Halan , Konak 'taki tum cocuk magazalarini gezerek zor da olsa bulmuslar :) Derin bir oh cektim , en az senin kadar sevindim bulmus olmalarina . Bir sort , bir kolsuz t-shirt ve bir de kisa kollu t-shirt alarak gelmisler . Herbirini "Vaav" diyerek giydin .

Bu da sortunun arkadan gorunusu :)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: