19 Temmuz 2009 Pazar

Sorular sorular

Yalova 'da feribottan indikten sonra Tarihi Bursa Iskender Kebapcisina gittik . Birseyler yedikten sonra yola cikma vakti . Baris bizim bizim arabimiza geldi , arkada beraber oturuyorsnuz . Sen surekli konusuyorsun , surekli sorular soruyorsun . Hosuma gitti sorduklarin , yazmak istedim ama ben birinciyi yazarken sen ucuncu soruyu sormus oluyorsun bile . Baris hem cevap veriyor , hem guluyor . Egleniyorsunuz . Tabii biz de .

D: Ben senin evine gelicem ya , sen eve kacta gitmeyi dusunuyosun ?
D: Senin cok guzel oyuncaklarin var mi ?
D: Turuncu toplari bile zippatiriz .

D: Sen de sarki soolesene bana guzel bi sarki
D: Bana okul sarkisi ooretsene
D: Sen ne zaman okula basliyosun ?

Arbabada buldugun uzerinde birseyler yazan biseyi Baris 'a uzatip ;
D: Sunu okusana
B: Ben cok guzelim Deniz beni alsin yaziyor.
D: :) (Hosuna gitti bu cevap guldun)

D: Benim supermenli bantlarim var , Sipaydirmenli sortum var . Biliyo musun ?
B: Bilmiyodum sen soyleyince ogrendim .
D: Bunlari abine de soyle

Ceza 'nin CD 'sini dinliyoruz . Hizli bi rap parcasinda ;
D: Bunu anlayamadim , Sen anlayabiliyomusun ?
B: Abim biliyo .
D: Baba sen anlayabiliyo musun ?
D: Anne sen anlayabiliyo musun ?
D: Anlayamadim yaa , hepsini anlayamamiyorum .
H: Pasam bizde hepsini anlayamiyoruz .

D: Bu dag mi?
B: Hayir
D: Peki bu dag mi ?
H: Hayir kuzum , dag cok yuksek oluyor , bunlar kucuk tepeler .
D: Peki ordaki dag mi ?
H: Evet pasam ordaki dag .
B: Bu dag 1 kilometre var midir ?
D: Belki vardir belki yoktur
S: Oglum Demirel gibi adamsin , gidisatin cok iyi . Ya demirel ya Ali Sen .

Sen 2 saate yakin ardi arkasi kesilmeyen bu ve benzeri sorulari sordun , Baris cevapladi . Guldunuz, eglendiniz . Ikiniz de yolda yoruldunuz , uykunuz geldi . Sen kalan son enerjinle birkac soru daha sorarken Baris da kalan son enerjisiyle tum sorularina soyle cevap veriyordu ;
B: Hi hi evet .

Hiç yorum yok: