25 Mayıs 2010 Salı

Ates Bitti

Calpol e Ibufen atesi kesti . Ates 48 saat surmedigine gore antibiyotige gerek kalmadi .
Burnunda beyaz akinti devam ediyor ama cok degil . Arada bir hapsirik var .
Bunlar , viral enfeksiyon tanisini destekliyor .
Bugun yok denecek kadar az oksuruk vardi . yeni baslayan bir oksuruk . Uc hafta once bendeki oksuruk de boyle baslamis ,soguk alginligi teshisi konmustu . Oksurmekten kaburgalarim acimisti . 4 gun once cigerlerim yaniyor diye hastaneye gittigimde teshisin hatali oldugunu , sogukalginligi degil bronsit gecirdigimi ve tedavi edilmedigini ogrenmistim, cekilen rontgen ve yapilan kan testleri sonucunda . Hatta 2 gun daha geciksem zaturre tanisiyla yatirilacagimi ogrenip cok kizmistim oksuruk surubu ile beni tedavi ettigini sanan doktora . Senin oksurugunu de daha bir onemsedim bu nedenle .
Yarin benim kontrolum var, seni de Esra Hanima goturecegim kontrole .

Hiç yorum yok: