27 Mayıs 2010 Perşembe

Korkular

Birkac haftadir korkularin var . BenTen karakteri Dr.Animo ‘dan korkuyorsun , buyuculerden ve canavarlardan korkuyorsun . Oysaki daha birkac hafta oncesine kadar aksam uykusuna giderken , Dr Animo’ yu kovalamaca oynayip egleniyorduk . Yatakta sana anlattigim masallarda mutlaka bir cadi ve buyucu karakteri olmasini istiyordun . Anlattigim masallardaki buyucu ve cadilar cok korkunc karakterler degil . Pamuk Prenses ve Yedi Cucelerdeki cadi ve benzeri karakterler . Her defasinda sarayin askerleri tarafindan yakalanan ve zindana atilan karakterler . Cok keyif alarak dinlerdin bu masallari . Hatta masalin arasinda “Anne , Samuray Jack ‘I de koy , catada cutada gelsin , yakalasin kotu kalpli cadiyi” diyerek istek bile yapardin . Ama simdi durum degisti . Iki hafta once Yigit ‘in gelmesiyle de denk dustu .Bir nevi model alma oldu bu korkular . Ben Ten ‘deki Dr Animo karakterinden koktugunu soyleyen ve gunduz vakti koridorda oynamaktan korkan Yigit bu korkusunu dile getirdiginden beri sende de basladi bu korkular . Daha once aksam vakti karanlik ve 9 metrelik koridorda isigi acmak istedigimde “Anne acmaa, biz yasli degiliz ki” diyerek isigi actirmayan oglum, simdi isik acikken bile koridordan gecip odasina gitmiyor “Korkuyorum” diyor . Dun aksam , banyoda saclarimi kurutuyorum , koridorun da isigi yaniyor . Kafami cevirdim , karsimda korkulu gozlerle bana bakiyorsun .
H: Ne oldu melegim?
D: Anne yardim eder misin ? minderi cekemiyorum , kumandali kepcemi yatagimin yanindaki kutuya sakkiycam, Animo gelip calmasin diye .Anne ya Animo gelirse ?
Seni kucagima alip sarildim,yanagina kocaman bir opucuk kondurdum .
H: Sen hic merak etme melegim. Animo gelirse baban da ben de seni koruruz . Biz varken kimsenin seni korkutmasina izin vermeyiz melegim. Hadi gel istersen yine de saklayabiliriz kumandali kepceni .
D: Tamam annee.
Odana gidip minderleri kaldirmana yardim ettim,sen de kapagini acip komodin dolaba sakladin kepceni .
Uyumakicin yataktayiz .
D: Anne masal anlat amabuyuculu olmasin .
H: Tamam melegim. Ben seni korurum merak etme .
D: Naparsin anne ? Nasil korursun ?
H: Gelrlerse kovalarim onlari
D: Gidin burdan gidin burdan mi dersin .
H: Evet kuzum , gidin burdan , Deniz 'i ben koruyorum ,ona zarar veremezsiniz derim .
D: Boole catada cutada da yapar misin ?
H: Yaparim hic merak etme .
D: Tamam anne .

Hiç yorum yok: