22 Mayıs 2010 Cumartesi

Ates


Dun aksam yatmadan once atesin cikmaya basladi . Atesin 39.9 .1 olcek Ibufen 'den sonra ates 38 ,ama bir saat sonra yeniden 39.x 'lar . Sabaha karsi , 39.8 ates , yanaklar pembe ,bogaz bolgesi alev alev . Bir olcek daha Ibufen . Ibufen 'e ek olarak alnina ve koltukaltlarina sogutucu jel bantlar yapistiricam , biraz bayginsin , daha dogrusu uykulusun . Gozlerini hafifce aralayip yuzume baktiginda beni gulumser gorunce ;
D : Gulucuk surat:)
H: Sen ne suratsin :)
D: Makarna surat :)
Sogutucu bantlari yapistirdim, ates 39.5, masallah keyfin pek yerinde . Seni biraz serinletmis olmali babanla yattigin yerden bu oyunu oynuyorsun .


Saat ikide atesin hala kontrol altinda olmadigi icin yeni doktorumuz Esra Hanimi aradim. Cikan kan sonuclarinin , ASO , romatizma ve diger degerlerinin iyi oldugunu soyledi . Ben de gece atesinin ciktigini ancakIbufen 'in kisa sure icin dusurdugunu soyledim. Ibufen ile Calpol'u donusumlu olarak vermemi onerdi . 4 Ibufen , 4 Calpol hakkimin oldugunu herbirini 6 saat arayla verebilecegimi , ates 48 saatten fazla surerse antibiyotige baslayabilecegimizi ekledi .


Calpol ve Ibufen donusumu etkili oldu . Atesin kontrol altinda . Burnunda beyaz akinti var . Enerjin yok . Salondaki koltukta yatiyorsun , kamyon ve kepcelerin de yaninda duruyor .

39 - 40 derece atesin varken ve tek basina Ibufen yeterli olmazken , islak havlu ile kompres yapmak istedigimde nasil da itiraz edip , agladin . Mizmizlandin . Simdiye dek gecirdigin USYEnfeksiyonlarini pek hastaliktan saymadim, cok endiselenmedim Cok sukur ki USYE ‘den baska bir hastaligin da olmadi .Tabii ki hasta olman beni cok uzdu , vucudun pespembe ates icindeyken, dusmeyen atesinde gozumden yas dustu ama hastalik bu olsun , baska dert olmasin dedim hep . Bunlar hastalik degil biliyorum. Tugi ‘yi hastaneye her goturdugumuzde cok hasta cocuklar goruyoruz biz . Sen mizmizlanirken minik Nehir 'i ve annesini daha cok dusundum. Bu siralarda her sabah ve aksam hep iyi haberini almak icin minik Nehir 'in blogunu okuyorum. Annesi Zeynep hanim , Amerika'ya NeuroBlastoma tedavisi icin goturdugu kizi ile ilgili gelismeleri yaziyor . Nasil da gucluler anne kiz . Nasil da guluyor agir radyoterapiye ragmen Nehir 'in yuzu . Masallah ikisine de . Sana da anlatiyorum Nehir 'in guzel haberlerini . "Iyilessin ben ona oyun ogreticem" diyorsun . Insallah tedavileri bitip Nehir tamamen iyilesik oldugunda tanisiriz .

Tum hasta cocuklarin biran once iyilesmesini diliyorum .

Hiç yorum yok: