12 Mayıs 2010 Çarşamba

Opusme

Sabah uyandin , yaninda beni gorunce cokmutlu oldun .
D: Anne opuselim mi ?
H: Opuselim kuzum deyip yanagimi uzattim
D: Oole degil anne
H: Nasil oglum?
D: Burdan anne burdan (Dudagimi gostererek)
H: Hugh dememe kalmadan agzini kocaman acarak dudaklarimi icine aldin
Ne demeliyim ki simdi sana ?

Aksam oldu, senin odandayiz ,uyumak uzereyken , karanlikta el yordami ile yuzumu ve dudagimi bulup dudagimdan optun beni .
H: Denizcim , sen nerden ogrendin boyle opmeyi ?
D: Kendim ogrendim J (Kikirdayarak)
H: Deniz ‘cim anneden baskasini boyle dudagindan opme olur mu ?
D: Neden ?
H: Baskasinin agzindaki mikroplar senin agzina girebilir . Senin agzindaki mikroplar da baskasinin agzina gecebilir . Hasta olabilirsiniz .
D: Anne ben Zeynep’ le opustum .
H: Hugh . Ne zaman ?
D: Eski zaman J

Bugunlerde encok sordugun sorulardan da biri ;
D: Anne ,asik olmak ne demek?

Hiç yorum yok: