11 Mayıs 2010 Salı

Kaydirak

Is cikisi parka geldim. Kumda oynuyorsun . Her zaman oldugu gibi beni gorunce costun yine . Yapmadigin seyleri deniyorsun . Bugunku denemen yuvarlak boru kaydiragin tepesine cikmak .
D: Annee yardim eder misin ?
H: Ederim kuzum ama orasi cok yuksek . Benim boyum da yetmiyor oraya , tutamam seni . Allah korusun dusersin melegim. Basin acir sonra .
D: Anne popomdan destek ver
Popodan aldigin destekten sonra , titrek bi sesle ;
D: Anne korkuyom
H: Tamam inelim kuzum , tutuyorum seni . Cok yuksekmis diimi orasi .

Bes dakika sonra ben kamelyanin kenarinda oturuyorum , ama heran firlayacak sekilde haziroldayim . Sen de kaydiragin merdiveninin son basamagindasin . Merdivenin korkuluklarinin icinden, merdivenin disina gectin . Oradan da asagiya atlamak istiyorsun .
D: Anne bak attiycam simdi
H: Denizcim bu yaptigin tehlikeli
D: Dikkat ediyorum anne ! (Kendine cok guvendiginden kizarak!)
1.5 metreden biraktin kendini yere , hoop asagidasin , ayaklarinin uzerine dik duruyorsun ama benim icim hop etti.
D: Anne bak gordun mu , attayabiliyorum J
Inatcisin , yapma desem de denemek istedigin birseyi mutlaka deniyorsun . Ben de bu gibi durumlada , eger yapabilecegini dusunuyorsam ya da cok tehlike gormuyorsam hayir diye inat etmiyorum. Ben yanindayken denemeni istiyorum. Bu denemen basarili olunca kendine guvenin daha da artti ve ikinci deneme icin daha hevesle ciktin kaydragin tepesine . Merdivenin korkuluklarinin icinden disina gecerken ben de cantamin fermuarini kapatiyordum . Kafami kaldirdigimda seni goremedim, agliyordun ve yerde yatiyordun , hareketsiz , sirtustu . Aklim kacti , aninda yanindaydim . Kollar acik, sirtustu ve hareketsiz yatiyor olman cok korkuttu beni . Nasil dustugunu de goremedim . Hareket ettirmesem , ambulans mi cagirsam acaba diye gecirdim aklimdan . Bir onceki atlayisin gozumun onune geldi, ayaklarinin ustune dusup yere yatmis olabilecegini dusundum . Ellerimi beline ve sirtina destek olacak sekilde yerlestirip ,pozisyonunu bozmadan yatar pozisyonda kucagima aldim. Kamelyadaki banka yatiracaktim seni , ayaklarini deli gibi sallamaya ve daha fazla aglamaya basladin
D: Eve gitmek istemiyoomm, eve gittmeyelimm.
H: Kuzucuk , eve gidip bakmamiz lazim,buz koymamiz lazim. Neren acidi , basini vurdun mu ?
D: Hayir basimi vurmadim, eve gittmeyelim. Eve gitmeyelimmm
Ayni pozisynda eve geldik, yataga yatirdim seni . Dustugun yerde insaat calismasindan kalma birparca beton ve cakil taslari vardi .Biryerine batti mi gormem lazim. Annem hemen mavi soguk jeli buzluktan alip getirdi . Cok sukur ki , poponun ustune dusmussun , sirtina batmamis o cakillar .
Ucuz atlattin kuzucuk ama korkusu kaldi bende .

Hiç yorum yok: