27 Nisan 2009 Pazartesi

Anladim ki ;

Ates 41.1 ve kultur sonucu beta cikinca anladim ki ;
Carsamba gunu tek paylastiginiz sey oyuncak olmamis . Arabalari ne guzel de veriyorlar birbirlerine diye sevinirken bilememisim .

Doktor test yapmaya gerek gormeden , tehditkar cumlelerle penisilin igneye zorlarken anladim ki ;
Tip okumak gerekliymis . Baska bir meslektasi icin "kitaptan okuduklarini soylemistir" diyebilen, guven vermeyen doktorlardan daha kolay kurtulabilmek ve tehditlerine karsi koyabilmek icin tip okumak gerekliymis. Ya da aileden arkadaslardan birinin tip okumus olmasi gerekliymis .

Boyle zamanlarda ; Keske diyorum .
Keske ; Tip okusaydim diyorum
Keske ; Bogazindaki bakterilerle ben savassam diyorum
Keske ; Dolven'in , Ibufen 'in yapamadigini yapacak gucum olsa diyorum
Keske ; Seni optugumde hemen iyilessen diyorum .

Yeniden dunyaya gelmek varsa eger, mutlaka tip da okumali .

Yeniden dunyaya gelene kadar da rehberligi icin Yasasin Nurcan Abla :)

En kotu hastaligin bu olsun , baska hastaligin olmasin istiyorum .

Hiç yorum yok: