1 Nisan 2009 Çarşamba

Sen uc yasindayken ben

Sen uc yasindayken ben ;

Her aksam seninle uyudum. Bu keyfi kimseye kaptirmadim . Sen uyumadan uyumadim . Sen uyuduktan sonra sira bana geldi , dusa girdim , gunlugune yazilar yazip resimler ekledim . Ustune yenileri geldikce bir oncesini unutmayayim diye herseyi yazmak istedim . Sut icemedigin icin biberon mamani icirip gece 01 'de uyudum. Uyurken kulagim hep telsizde oldu , hic derin uyumadim . Haftasonlari dahil saatim her sabah 6 'da caldi , sabah mama saatin :) . Sen mamani bitirip suyunu ictikten sonra 1 saat daha uyuyup ise gittim . Sadece ise gidiyor olmaktan keyif almadim.

Hikayeler uydurdum , keyifle anlattim . Ilgiyle dinledin . "Bi daa anlat bi daa anlat" deyince daha bi keyifle bi daha bi daha anlattim , kendimi odul almis hissettim .

Gozlemenin icindeki ispanagi , makarnanin icindeki kiymayi cikartmayasin diye yemek yerken ilgini cekecek olaylar anlattim . "Bitti, doydum" dediginde mutlu oldum :)

Gonlumce ayaklarimi uzatip , uzuun uzuun kitap okuyup dergi karistirmadim . Cocuk gelisimi ve benzer konularla ilgili kitap okuyup web de gezince , ne guzel seyler ogrendim dedim .

Televizyonda basindan sonuna bir film , dizi , dvd izlemedim . Seni uyutunca senin videolarini izleyip bugun de doyamadim ogluma dedim .

Hic bi kuvvet bana bunu yaptiramaz diyecegim animasyonlari , yasin ve gelisiminin bi parcasi olan gerginligin ve aglama krizlerinde yaptigimda seni sakinlestirip ise yaradigini gorunce basardim dedim .

Hastalandiginda, atesini dusuremeyip basinda beklerken kendimi caresiz hissettim ama ogulcanim savasir , bu gecer, baska hastalik olmasin diyerek guc buldum .

"Anne, seni cokk seviyorum, seni opucuk manyaa yapicam" dediginde en guzel sevginin , en guzel duygunun sen oldugunu hissedip hissedip mutlu oldum .

Yanagima kocaman bir opucuk kondurdugunda en ozel opucugu kaptigim icin kendimi cok sansli saydim .

Sicacik sarilinca , minicik ve yumusacik ellerinle yanagimi oksayinca en ozel seyin sen oldugunu ve benim oldugunu bilip en buyuk hazzi duydum .

Sakarlik edip biryerimi acittigimda ya da bir yerim agrirken "opiim gecsin" diyerek optugunde , bana nasil iyi geldigini gorup en etkili ilacimin sen oldugunu bilerek rahatladim .

Yedigin seyi baskasiyla isteyerek paylasirken , "meraba nasilsin " derken , birisine yardim etmek isterken ve aglayan bi cocuga "uzulme "derken gordugumde , sosyal , vicdanli ve yardimsever bir ogulcanim oldugu icin gurur duydum .

Benim oglum
Canim oglum
Guzel oglum
Zeytin gozlum
Yakisiklim
Benim oglum
Kuzu oglum
Pasa oglum
Yunus oglum
Gulec oglum

Canim , Ogulcanim , Denizim .

Iyi ki varsin hayatimda .

Saglikla buyu , guzel ve ozel yaslarin olsun hayatinda :)

Hiç yorum yok: