29 Nisan 2009 Çarşamba

Burun akintisi ve oksuruk basladi

Bu gece de saat 01 ve 03 'de kalkip atesini kontrol ettim, normaldi . Sabah saat 4 'de yanimiza geldin ve yine atesin var ; 39.9 . 1 olcek Dolven icirdim , yarim olcek daha icirmek istiyorum
D: Canim sıkılınca icicem
H: Deniz'cim bak azicik iciricem , cok atesin var , hadi kuzum ... 3-4 dakika dil doktukten sonra actin agzini .
D: Burnum aktii , burnumu sil
H: Tamam kuzum
D: Yine burnum akti , burnumu siil .
D: Aciyoo
H: Tamam kuzum , daha dikkatli silerim .

Bu sabah atese ek olarak oksuruk ve beyaz burun akintisi da basladi .

Hemen uyumadin . "Seni cok seviyorum , opucem , yanagindan opucem" diyerek sarildin , opucuge bogdun beni :) . Uykun acilmis , keyifli keyifli konusup guluyorsun yine . Sabahin dordunde cin yavrusu gibi uynaik olmak gibi bir aliskanligin olmasin diye baban da ben de uyur numarasi yaptik . Hatta cok uykum oldugu icin icin benimki numaradegil gercekti . Sabah uyuyakalmisim , Mesid kapidan saat sekiz gec kaldin deyince firladim yataktan . Optum seni , huzurla uyuyordun ve atesin yoktu .

Oglen , baban oksurugunun devam ettigini soyledi . Ugur abiyi aradim . Ates Carsamba gunu devam ederse getirin demisti , hem ates var hem de oksuruk ve burun akintisi . Saat 15:30 gibi gidecegiz .


Saat 15:00 ofisten ciktim , Taksim 'e gittim . Dolmusla Yesilkoy 'e gidecegim . Babani aradim
H: Taksim 'deyim , yarim saate kadar Yesilkoy 'de olurum .
S: Kecileri bekliyoruz . Babanin bu cumlesini duyunca sen de tekrar ettin
D: Kecileri bekkiyooz

Belli ki durum vahim . Yine itiraz moduna girmissin .
H: Hadi gel anneye gidelim desen ?
S: Demedim mi saniyorsun ?

Babanin bu cumlesi ile bana soylemek istedigi sey su ; "Herseyi denedim ama itiraz modunda suan , kandirabilirsem gelicez "

Baban seni birsekilde kandirmis , yola cikmissiniz hatta doktor Ugur abi seni muayene bile etmis . Ben yarim saate gelecegim yolu , yolda onceden olmus bir kaza nedeniyle 1 saatte geldim .

Ugur abi, hastaliginda bir ilerleme olmadigini , antibiyotk tedavisine 10 gun devam etmen gerektigini , antibiyotigi icmemek icin cok direnir kusarsan mecburen 1 doz penisilin igne verecegini ama bunu hic tercih etmedigini soyledi . Ugur abi bana bunlari anlatirken sen Ugur abinin yanina giderek ve sevgi dolu sirin sirin bakarak su cumleleri kurdun ;

D: Ben de buyuyunce senin gibi olucam
D: Ben seni cok sevdim

Ugur abi 'ne tesekkur ederek ayrildik .

Evdeyiz , itiraz modundan cikiyorsun , aradan kisa bri sure geciyor tekrar ayni moddasin . Hafif atesin de var . Seni koltuga yatirdim , daha fazla cikmamasi icin bir olcek Dolven . Kendine gelmen uzun surmedi :) "Enerjim yerinde " diyerek kalktin koltuktan . Bazladin hali uzerinde daire cizerek kosmaya . Baban "Deniz enerjin gelince ne atiyorsun , anneye gostersene" dedi defalarca ama gostermedin . Baska birgun gosterirsen yazarim buraya .

Hastaliginin etkisi , "cis yapmak istemioom" diyorsun ve cisini cook uzun bir sure (sabahtan aksamustune kadar) tutuyorsun . Bu cumleyi yazarken acaba "idrar yolu enfeksiyonu da mi geciriyorsun" diye bir soru geldi aklima birden . Cis yaparken yanma mi oluyor acaba ? Bunu doktora sormaliyim yarin .

Bu gece de emziksiz uyudun . 4. gun bugun . Babanla soyle bir endisemiz var simdi ; burnun ve genzin acildiginda ya "mememi ver" dersen ne yapicaz ? Boyle dusunuyoruz cunku ; burnunun tikali bademciklerinin sis oldugu bir hastaliginda sana "kuzum bak, burnun tikali , cok zor nefes aliyorsun . memeyi biraksan" demistim ve sen 10-15 dakika sonra "memesiz uyumak istiyoom " diye aglamis , emem elinde uyumustun birkacgun . Iyilesince tekrar kaldigi yerden devam . O nedenle iyilestiginde emzigini isteyebilecegini dusunuyoruz .

Sabaha karsi saat 5 'de yataginda hareket ettigini duydum telsizden . Sonra sulugundan su ictigini . Kalkip pitir pitir yanimiza geldin . Ates; 39.3 , yine bir olcek Dolven.

Hiç yorum yok: