30 Nisan 2009 Perşembe

Oksuruk

Dunden devam ...
Sabaha karsi saat 5 'de yataginda hareket ettigini duydum telsizden . Sonra sulugundan su ictigini . Kalkip pitir pitir yanimiza geldin . Ates; 39.3 , yine bir olcek Dolven. Burnun akmis gece , koluna silmissin , yanagina bulasmis , kurumus . Islak mendil ve sonrasinda islak pamukla temizledim , atesten catladigini dusundugum alt dudagina ve burnunun kenarlarina nemlendirici krem surdum . Cok fena oksuruyorsun , belli ki cok aciyor bogazin . Oksururken iki elinle bogazini tutuorsun , acimasina engel olacakmis gibi . Ama bi faydasi yok ki oksuruge yuzunde acili bi ifade eslik ediyor . Oksururken cis kacirmissin , dogal olarak . Kulodunu degistirmek ve cis yaptirmak istedi ona da itiraz ettin . Bu cis olayini sormam gerekiyor , acaba yanma mi oluyor cis yaparken yoksa itiraz modunda oldugun icin mi ? Cisini yaptirip pijamani degistirdim . Sonra yattim . Sen ortada yatiyorsun . Yan yatma istiyorum "yuzune bakicam , seni goremiyom , oole yatma!" diyorsun . Sana dogru donup yatiyorum "kulagina birsey soylicem" deyip fisiltiyla "seni seviyorum" diyorsun . Kuzum benim yaa . Ne tatli bir cocuksun sen . Biz de seni cok seviyoruz .
Sabah yine uyuyakalmisim , Medis kapidan seslendi "saat yedi bucuk" . Agzin acik uyuyorsun , yanagina bir opucuk kondurup, kokladim seni. Sonra doogruca ise .

Hiç yorum yok: