16 Nisan 2009 Perşembe

Zor Gundu

Kuzum benim ,

Dun aksam atesim vardi , bugun de hastayim ofise gitmedim. Sabah saat sanirim 8 , sesini duydum , agliyorsn ve baban senin ilgini birseylere ilgini cekmeye calisiyor . Ama nafile , cok fena agliyorsun . Hemen kalkip yaniniza geldim , baban seni kucaginda gezdiriyor , sen de araliksiz agliyorsun . Kucagima aldim seni , optum , sakinlesmen icin birseyler anlattim . Birseye ilgini cekmeye calistim . Eger o bakisini yakalasam , devami kolay olacak. Seni sakinlestirmek icin bu bi anlik ilgini yakaladigimi gosterir bakisa ihtiyacim var . Ama yeni ne anlattiysam , ne gosterdiysem fayda etmedi. Hatta Cirkin Adam posteri onunde sohbet etmek , sakalar yapmak bile . Yarim saatten fazla agladin , Sonunda Goynuk 'e giderken arabada oyalanman icin aldigim ama hic oynamadigimiz oyun tahtasi geldi aklima . Babana soyledim , hemen bulup verdi . Gorur gormez susmadin tabii ama hemen kamyon cizdim , sekiller gosterdim . Bi anlik ilgini yakaladim ya gerisi kolaydi artik . Aglama ivmen yavas yavas azaldi . Sonra gergin halin devam etti ama kahvalti etmene engel olmadi . Sonra biraz oynadik . Ben yattim , sen babanla polis olup hirsiz kovaladin . Arada bir yanima gelip optun beni :) . Bir gelisinde babana donup " Anneye suyun kaldirma gucu olan ilactan verelim iyilessin " dedin :) . Optum optum doyamadim sana . Baban ve Medis 'le beraber alisverise gittiniz . Eve girdiginizde agliyordun yine . Uyku saatin geldiginde huzursuzlasiyorsun ama bugun durum cok fena . Baban ustunu cikarirken , kopekleri sevdiginizi , kafa kafaya tokustugunuzu , kopegin seni nasil yaladigini anlatiyor , hem seni konusmaya dahil etmeye calisiyor hem de bana "yikanmali" mesaji veriyor. Baban ustundekileri cikarinca seni kucagima aldim , bizim odadaki dusa girdik . Herzaman kosarak girdigin , girince cikmak istemedigin banyoda da aglamaya devam ettin . En zor yaptigimiz banyo bugunkuydu . Aglayarak yikandin , aglayarak kurulandin , aglayarak uzerini giydin . Sonra yine aglamaya devam ettin , hic ara vermeden . Gozlerin sisti , sesin kisildi , yuzun kizardi , katila katila agladin . Icimi cok fena acitti bu halin . Sesim yumusak , seni sakilestirmek istiyorum ama faydasiz . Emzigini bile reddeiyorsun . "Memeyi istemiom" deyip atiyorsun . Aradan uc bes dakika gecince yikayip veriyoruz "yikamayin, pis olsun istiyom" diye atiyorsun , duvara surup "pis oldu , tamam bak yikamadik " diyorum "pis olsun , pis olmasini istiyom" diye bagira bagira agliyorsun . Sonra alip bir daha yere atiyorsun . Sonra alip banyoya attin bu da yetmedi "memeyi istemiyom , tuvalete aticam , pis olsun , memeyi istemiyom" dedin "peki at kuzum" dedim , gidip klozete attin ve sonra yine "memeyi istemioom" diye devam ettin aglamaya . Ne ben, ne baban ne de Medis dayanamiyoruz kendini boyle hirpalamana . Hepimizin icini acitiyor aglaman . Boyle devam ederken , karnin da ac . Tam bu arada imdadimiza apartmani boyayan boyacilar yetisti . Firsat bu firsat Medis mutfaga kosup hizlica corba isitip getirdi . Biz de camda , apartmani boyamak icin iple camimizin onunde asili duran sepetteki boyacilara bakiyoruz . Iste saatlerdir yakalamaya calistigim bakis bu . Nihayet aglamaya ara verdin . Boyacilari anlattim , nasil boyadiklarini , ipi yukari nasil cektiklerini . Bir yandan da cama vuruyorum ve icimden "lutfen yukari cikmayin , 5-10 dakika daha bizim katta kalin" diye diliyorum . Boyacilar gitti ama bu arda corbayi da ictin . En azindan karnin doydu . Sira coktan gecmis uykun icin bir ozum bulmaya geldi . Doktor tavsiyesi Atarax antihistaminik surup . Sedatif etkisi nedeniyle Aralik ayindaki hastaligin ve ictigin ilaclarin yan etkisi huzursuzlugun icin daha once de verilmisti . Ama Azra ile bir hafta beraber olmak sana iyi gelince icirmemistik. Baban eczaneye kosup aldi , hemen icirdim . Ilacin etkisini gosterme suresi 10-15 dakika . Gercekten 10-15 dakika sonra sakinlestin , duruldun . Tuvalete goturdum seni , inat ve itiraz devam ediyor , klozete oturmak istemedin . Yeni kulotlarinin posetten cikaricaz , uzerindeki resimlere bakicaz" dedim ilacin da etkisiyle daha fazla itiraz etmeden oturdun . Birer birer postten cikartip baktik , renklerine , modellerine . Bu arada 2 gundur yapmadigin kakani da yaptin rahatladin . Bir baktim gozlerin kapaniyor , geriye dogru gidiyorsun , her an uykuya dalacak gibisin . Bu defa da klozetten inmek istemedin . Bekliyorum ama inmiyorsun , bacaklarinda pembe mor benekler oldu, belli ki uyusmaya basladi bacaklarin . Aldim seni klozetten , agir cekim agliyorsun . Bu arada ilacin bu kadar etki etmesinden de korktum . Neyse yatag gittik ama yine de kolay olmadi uyuman . Emziksiz , aglamaktan perisan , ilactan gevsemis halinle bile 20 dakika surdu uyuman . Sen uyuyunca hepimiz rahatladik , icimizi cok fena acitti bu halin . Cok uzulduk bu haline . Hastalandigin zaman huzursuz ve gergin oluyorsun . Ancak Aralik da Sudafed 'in seni depresif yaptigini doktorun da onaylamasi uzerine bir daha icirmemistik . Simdi ayni etki Peditus da oldu ve kestik ilaci ama sakinlesme sureci birkac gun suruyor. Ben ilacin etkisinden korkmus olarak senin uzun sure uyuyacagini dusunurken 1 saat 20. dakikada uyandin . Yine mizirdanma ama aglamaya yakin bir moddasin . Kucagima alip optum , konusup ilginc birseyler anlatiyorum , parka cikmayi , ufleyip baloncuk ucurmayi oneriyorum ayni anda da camda boyacilari ariyorum. Telefon caldi , Asli seni merak etmis , Yigit 'i okuldan alip bizim parka getirmeyi teklif etti . Yigit 'le oynamak iyi gelir dusuncesiyle . Sana sordum "istemiom" dedin . Telefonu hoparlore alip sana verdim Asli sana "Deniz'cim , Yigit 'le size gelicez , parkta oynayalim mi?" dedi "sonra" diyerek cevap verdin . Asli iki uc dakika dil doktukten sonra "tamam" dedin . Sen fikrini degistirmeden hemen indik parka , bes on dakika sonra da Asli ve Yigit geldi . Parkta oynadiniz , kaydiniz . Butun gun aglayan cocuk sen degildin sanki . Ama ilacin etkisi gozlerinden belli de oluyordu . Hava kararmaya baslayinca , ciktik parktan dolastik sitede ve sonra geldik eve . Neyseki aglamaya baslamadin , oyun oynadik , sabahki yazi tahtasinda resim cizdik , sonra yemegini yedin . Aksam yatmadan once de 1 olcek surup ve yeni bir emzikle uyudun .
Baban , ben ve anneannen derin bir oh cektik . Zor ve icimizi acitan bir gundu .
Kuzumuz simdi huzurla uyusun sabah mutlu kalksin dilegiyle .

Hiç yorum yok: