22 Nisan 2009 Çarşamba

Bogaz Kulturu

Dun aksam "anne , boyazim aariyo" dedin . Kuck fenerla baktim bogazina , bademciklerin kizarmis ve biraz da sis sanirim . Atesini olctum normal . Bu sabah "hala boyazim aariyo" deyince Ugur beyden randevu aldim .

Ugur abin , bogazina bakti , faranjit oldugunu soyledi , atesini olctu normal . Parasetemol iceren bir surup icirmemi onerdi . Benden sana bulasmis bir enfeksiyon olabilecegi ihtimali icin bogaz kulturu istedi . Sonus pozitif cikarsa icmen icin receteye Zinnat yazdi . Senin agri esigi yuksek bir cocuk oldugunu soyledi , boyle bir bogaz goruntusunde cok agri ve huzursuzlugun olmaliymis .

Bogaz kulturu icin laboratuardayiz . Ablalar eline seker verdiler , "agzini ac bakalim bogazindaki mikroplari alicaz " dediler . Actin ama hic sevmedin bu kultur verme olayini . "Bi daa ellemesinler , bi daa baoyazima bakmasinlar , dilime degmesinler" dedin . Sekerini yiyerek ciktik laboratuardan .

Baban, babaannene gitti , boya badana yapiliyor babaannende . Senin uyku saatin geldi . Ben de Gul 'e gittim . Ayse , Tolga ve Izmir 'den misafileri Ozay ile oglu Atlas var .

Atlas senden 1 yas buyuk . Tolga , Atlas ve sen arabalarla cok guzel oynuyorsunuz . Artik oyuncaklari paylasabiliyorsunuz . Bunu gormek guzel . Butun arabalari park ettiniz . Sonra Gul 'un odasina gittik , sen yaklasik 1 saat uyudun .

Babaannenin evindeki boya isi bitmedigi ve yogun boya koktugu icin ugramadik , evimize donduk .

Hiç yorum yok: