27 Nisan 2009 Pazartesi

Ates devam

Sabah saat yine 4 . Yine ates , yine yuksek , yine atesdusurucu . Ayni dun sabahki tablo . Bu sabah farkli olan "mememi istiyom" demendi . Hastanede kaldigini , doktorun aldigini , artik buyudugunu , hemen kabul etmedin , mizirdandin . Insanin sevdigi birseyden hemen vazgecebiliyor olmasi kolay degil . Ama bugunlerde memeyi birakmak isteyip de birakamiyorsun . Ben buyudun deyip atiyorsun once , sonra dayanamayip attigin yerden aliyorsun . Bu hastalik vesile olur belki birakmana . Cunku Hastanede kaldigimiz 3 saat ve sonrasinda evdeki 3 -4 saat boyuca , hasta yatarken memeyi istememistin.

D: Git geri al doktordan
H: Simdi gece , doktor evine gitmistir . Yarin hastaeyi arayip sorarim
D: Simdi sor
H: Kuzum doktorun telefon numarasi yok bende . Soz yarin sorarim , verirse alirim

Daha fazla israrci olmadin.

D:Bu niye buyudu simdi ? diye sorunca uykun acilmasin diye tuvalete goturmeden yataginda bi kutuya cisini yaptirdim .
H: Kuzum bekle bunu tualete dokup gelicem hemen
D:Tamam .
Aradan yaklasik bir dakika sonra koridorda kosarak , uyku tamamen acilmis cin yavrusu yuksek sesle ;
D: Anne ! nerdesin .
H: Banyodayim kuzum geliyorum simdi
D: Seni bekkiyom niye gelmediin
H: Bak ellerimi yikadim , kuruluyorum , gelicem simdi . Hadi kos yataga
D: Tamam . Bebalel uyumak istiyom

Sonra uzun bi zamandan sonra uyuduk ikimizde . Sabah oldu ben ise , sen babanin yanina.

Aksam isten geldim , atesin yine 41 . Vezik 'e ustunu cikarttirmamissin ama baban surup icirmis . Bebalel yatalim dedin , ustunu cikarttim sonra bebalel yattik . Fisiltiyla konusuyorsun ;
"iyilesicem ben , yatarak iyilesirim, yatip uyuyunca iyilesirim " En kisa zamanda iyilesmeni istiyoruz tabii ki canim oglum .
"Anne seni cok seviyom , opmek istiyom " Sen atesli atesli fisiltiyla seni seviyorum derken ve yanagima opucukler kondururken mutlu oluyorum ama bir de atesin olmasa , dusse ve bir daha cikmasa .

Atesin 38.4 'e dustu . Artik ayaklanma vakti . Hadi kalkalim dedin . Yemek yemedin . sadece su ictin . Antibiyotik saati gelince pembeye donusturduk ve ictin ama tadini sevmedin .

Bu aksam ne sorsam cevabin "Canim sıkılınca " oldu ;

H: Yemek yiyelim mi Deniz ?
D: Canim sıkılınca yiycem

H: Surup icelim mi
D: Canim sıkılınca icicem

Bu replik nerden cikti , fikrim yok .

Bugunu de birsey yemeden ya da yiyemeden gecirdin . Sadece su ictin .

Hiç yorum yok: