22 Nisan 2009 Çarşamba

Inat

Ben hasta oldugum icin seninle cok yakin temasta bulunamiyorum maalesef . Ilk defa bu aksam babana "Deniz 'i sen uyut" dedim . Seni uyutmak benim icin buyuk keyif ve ben bu keyfi kimseye kaptirmiyorum . Bir huzursuzluk var sende , hasta olacaksin sanki . Bu huzursuzluk doneminde cok inatcisin , daha once yapmadigin ya da yapma dedigimiz herseyi yapip sabir siniyorsun . Emzigini duvara , haliya surtup cigniyorsun "pis olsun" diyorsun . Ya da bacaklarini, tirnaklarinla cizerek "kanasin , acisin" diyorsun , oyuncaklarini atip "kirilsin" diyorsun . Bu aksamki inadin daha masum ; pijamani dizine kadar cekip "bacaklarim ususun, indirme" olmus . Boyle uyumussun .

Bu da "dusucem, yerde uyuycam" inadi ve uyurken yataktan minderlere yumusak inis hali.

Uykunun henuz derinlesmedigi uykuya henuz teslim olmadigin anlar .

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: