20 Nisan 2009 Pazartesi

Mute

Bu sabah kalktim , ustumu giydim . Medis 'e gunaydin demek istedim , sesim cak az cikti . Bogazim da agriyor. Ofise gittim , fisiltiyla konusabiliyorum . Birkac saat sonra fisilti bile yok , Biri beni mute konumuna almis . Kumanda kimdeyse sesimi acsin istiyorum . Resepsiyonistimize kagida yazarak Ugur beyden randevu almasini istedim .
Saat 10 'daki randevuma ancak saat 15 'de gidebildim . Ugur bey agir bir enfeksiyon gecirdigimi , kultur ve antibiyotik tedavisi onerdi . Sonra ekledi ; 3 gun ses istirahati sart , konusma .

Baban beni hastaneden aldi eve geldik , senin tepkini merak ediyorum . Seninle sessiz sinema oynar gibi nasil anlasicam , nasil tepki vereceksin ?

Eve geldik , kapiyi herzamanki gibi sen actin . Fisilti ile konusuyorum , sana bogazimin hasta oldugunu , birkacgun boyle konusacagimi ama ayni zamanda da birkacgun sabahtan aksama kadar butun gun beraber olacagimizi anlattim . Hastaligin en guzel yani bu . 3 gun boyunca butun gun beraberiiz :) . Sanki normal tonda konusuyormusum gibi davraniyorsun . Sen onde ben arkanda kostuk koridorda , pat pat oynadik . Bazen sen de fisilti ile birseyler soyledin ama bu durumu hic yadirgamadin .

Hiç yorum yok: