28 Nisan 2009 Salı

canim sıkılınca

Bugun ucuncu atesli sabah . Antibiyotikli 2.gun . Sabah saat 4 , atesin 40. Gece seni yatirmadan hemen once saat 21:00 'da atesdudurucu veriyorum. Gece1 'de ve 3 'de kalkip atesini kontrol ediyorum . Ates varsa yine atesdusurucu . Bu gece 01:30 'da da icmistin . Sabah 4 'de atesli bir sekilde yanima geldin. Seninle bebalel yaticam dedin , sarilip optun beni . Ilactan ve ustunu cikardiktan sonra sabah saat 7:30 'da atesin yoktu . Gun icinde arayip atesini soruyorum . yukselme yok . Yemek yemeyi pek istemiyorsun , pek de haksiz sayilmazsin . Bademciklerin sis , konusman bile degisti biraz . Oglen patates cipsi istemissin, Vedis biraz cips vermis onu yemissin cok az da corba icmissin . Bu iyi bir gelisme olmali :) .
"Canim sıkılınca" repligini kullaniyorsun .

H:Deniz yemek yiyelim mi?
D:Canim sıkılınca yiycem

H:Deniz banyo yapalim mi?
D:Istemiyom , canim sıkılınca yapalim

H:Deniz surup icicez simdi , bekle getiriyorum
D:Getirme , canim sıkılınca icicem

Bu aksam emziksiz uyudugun 3. aksam . Cok zaman aliyor uyuman . Cok keyifli keyifli konusuyorsun yatarken . Bademciklerin sis oldugu icin bazi kelimeleri anlayamiyorum . Bizim yatakta uyuyoruz once . Sonra seni kendi yatagina goturuyorum .

Elinle dilini cekistirdigini gorunce ;
H: Kuzum elini surme agzina mikrop kacar bogazina
D: Dilim kasindi ama
H: Elini surmeden , disinle kasi
D: Disle kasinmaz deyip guldun
H:Bak boyle dilini ileri geri hareket ettir kasiyabilirsin
D: Kedi su icer gibi dilini disari cikarip iceri cekiyorsun , hmm hmm diyerek de kikir kikir guluyorsun .

Hiç yorum yok: